zondag 29 december 2013

2013 was mooi!

Dit jaar, ergens op een verloren zondag in februari, begon ik met deze blog. Na 41 geschreven en gefotografeerde recepten, bijna genoeg voor één per week, bak ik nog altijd even graag, maar misschien wel wat minder vaak... Voor 2014 is het de bedoeling wat doelen te zetten, zodat ik gemotiveerd blijf vooruitgaan, want dat is toch het punt. Tips en verzoekjes zijn altijd welkom! Omdat ik deze kerstvakantie de bakmicrobe even op pauze heb gezet, volgt hierna een overzicht van de populairste posts van het afgelopen jaar… De titels zijn linkjes naar de recepten, als dat niet gemakkelijk is voor jullie (iedereen verdient een beetje vakantie hé).

1. Appeltaart

Doodsimpel, semi-gezond, klaar in een wip. Niet veel uitleg is nodig om te verklaren waarom deze met stip op nummer één staat.



Kokosrotjes



Gebakken kaastaart



Rijsttaartjes



Gewoon cake



Wat ik onthoud, is dat het toch de eenvoudige en klassieke recepten zijn die mijn oma ook maakte die hier de lijst aanvoeren. Daarom dacht ik in het komende jaar te proberen:

- een confituurtaart
- een flantaart
- een frangipanetaart
- mattetaarten
- vlaai
- chocoladetaart

Akkoord jongens?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten